ללמוד לתקשר עם מלאכים

שלחי לחברה

מה לומדים בתקשור עם מלאכים?

מה עוצר אותך?
מה אם תשחררי יהפוך אותך לשמחה?
אלו מסוג השאלות שכדאי להכין מראש
כשאת באה ללמוד איך לתקשר עם מלאכים.

** יש לך שאלה?
אשמח לענות במייל, חינם
דרך הלינק הזה
או בפגישה אישית.

והנה תשובות לדוגמא שקיבלתי:
 

תקשור רוחני עם מלאכים

1. אני משתחררת מכל הציפיות הקשורות להתפתחות הרגשית שלי ולהתקדמות הרוחנית שלי. מדי יום אחיה כאן ועכשיו, אתמרכז ביחסים הרמוניים עם הגוף, השכל, הרגשות והעצמי הגבוה שלי.
 2. אני משתחררת מכל ההסכמים עם ההורים, האחים, האחיות, בן/ת זוג, ילדים, עמיתים, מי שלמד איתי או לימד אותי, וכל מי שקושר אותי למציאות התלת מימדית.
3. אני משתחררת מכל ההבנות השגויות בקשר לאהבה, שמחה, העולם כולו, הרמוניה, ביטחון, שפע, יצירתיות, כוח החיים, בריאות, שגשוג, מחלה ומוות.
4. אני משתחררת מהאחריות להציל את העולם, או מישהו בעולם הזה. אני מבינה שהעבודה שלי פה היא להעריך את זה שאני מאסטר, לחיות, ולהיות דוגמא אוהבת לכולם בלי לצפות לשום דבר.
 

תקשור עם מלאכים לגבי בריאות

5. אני משתחררת מכל מה שהיה בעבר, ומהזכרון של התאים לגבי הצורה הפיזית שלי (משתפרת, משתנה!) אני דורשת את היופי האפשרי שה' נתן לי. אני דורשת את היופי, הבריאות, החיוניות והשגשוג, שאני נמצאת בהם באופן טבעי! אני מצהירה על כך שאני מושלמת!
6. אני משתחררת מכל הציפיות הקשורות ליצירתיות וליכולות שלי. אני עובדת ומייצרת אך ורק להנאה העצמית שלי, ואני יודעת שהשפע שלי בא מהרוח. אני רק צריכה להאמין שמגיע לי את זה.
7. אני משתחררת מהשליטה של התלת מימד. מהיום יש לי מספיק כוח ובטחון עצמי כדי להיות בנאדם שלם שמנהל את חייו (> קארמה, יחסים).
 

תקשור עם מלאכים לגבי אהבה

8. אני משתחררת מכל החובות הקרמטיים והאנרגיה הדיסהרמונית בגופים שלי – פיזי, רגשי, מנטלי ואסטרלי. מהיום, אני פותרת בקלות ובמיומנות את כל הסיטואציות. אני מתמלאה ומתרחבת באור כדי ליצור במשותף את גן העדן עלי אדמות.
9. אני משתחררת מכל הטעויות הקשורות ליכולות למצוא ידע, חוכמה ומידע מהרוח ומהספירות הגבוהות. אני מוצאת אותן כדי ללמוד, לגדול, ולהיות דוגמא לסביבתי.
10. אני משתחררת מכל השיפוטים, הביקורת והציפיות כלפי אנשים אחרים, כי אני יודעת שכל אחד נמצא במקום שלו, ברובד ההתפתחותי שלו, ואני נותנת אהבה ותמיכה לכולם. את המידע אני נותנת רק למי שמבקש ממני, משום שאני מבינה שהאמת שלי לא חייבת להיות האמת של מישהו אחר.

** יש לך שאלה?
אשמח לענות במייל, חינם - 
דרך הלינק הזה
או בפגישה אישית.

 
בתודה רבה גם לדר פאינה (:
© מיכל רון
 

מאמרים קשורים: 
שלחי לחברה

הצהרה: יש לראות את הכתוב באתר זה כהמלצה בלבד, ובשום אופן אין לראות בו תחליף לטיפול מסוג כלשהו.

WhatsApp icon by Icons8